-
ACTA de la reunió de preparació EXPOLLEURE 2011 - Febrer de 2011
Posted on abril 4th, 2011 No commentsREUNIÓ EXPOLLEURE
Assistents: Centre, Ajuntament, Geganters, Sàhara, Flor de Neu, Diables, Cau, Centro amigos, Expolleure.
0.- Presentacions: Es fa la presentació de la gent, dient el nom i entitat que representa.
1.- Es decideix el dia d’expolleure: 8 i 9 d’octubre. Geganters ja han comentat que el dissabte hi podrien estar, però diumenge no.
2.- Calendari de reunions: Es comenta que massa reunions a l’any són improductives, i s’han reduït a 4. Es repassa els dies de reunió:
* Dijous 31 de març: Capella
* Dijous 26 maig: Centro Amigos
* Dijous 7 de juliol: Roc d’Oró
* Dimarts 6 de setembre: La capella
3.- Quadre de contactes: Es passa un full per a recollir les dades de contacte de cada entitat.
4.- Es comenta vàries coses:
* Preu per taller: uns 200€ per entitat.
* Edició de 2013 serà la 10ª edició, i es proposa canviar el logo. Es planteja de fer un concurs. El logo guanyador es publicaria el dia 9 d’octubre a la festa d’expolleure, i de cara a la següent edició ja es posaria. Seria un concurs obert a tothom qui ho vulgui. S’ACCEPTA LA PROPOSTA.
* Les entitats cal que entrin a la pàgina web i verifiquin que les dades estan actualitzades.
* Per tal de retallar despeses, s’editaran menys quantitat de guies.
* Es pregunta si alguna entitat vol encarregar-se del conveni, o si es vol continuar com fins ara, que ho feia el C.E. Flor de Neu. S’aprova que el conveni segueixi firmant-lo l’esplai.
* Es vol potenciar la capella. S’hi farà l’exposició de fotos durant tota la setmana prèvia (amb possibilitat de prolongar-la), i fer alguna activitat juvenil allà.
* El centre pregunta si XARXA ha de fer espectacle. Com que els gegants no hi seran el diumenge, es proposa fer l’espectacle de xarxa el diumenge, i que sigui en format cercavila. Quan aportin pressupost es valorarà.
5.- Regal: Caldria anar buscant idees de regal. Aquest any es vol retallar despeses i per tant se’n faran 1.000 unitats. El cost total hauria de sortir per uns 1500€.
6.- Propera reunió serà el dijous 31 de març. Caldria que les entitats anessin pensant activitats i aportar el pressupost aproximat.



